Ceník účetnictví
a nabízené služby

nabízené služby a ceník

Vedení účetnictví či daňové evidence není jen o zadání podkladů do systému. Účetní s klientem tvoří pracovní tým, který musí fungovat jako celek. Na začátku je tedy potřeba se vzájemně poznat, účetní musí znát obor činnosti klienta a co nejvíce podrobností o tom, jak jeho podnikání probíhá. Klient naopak musí účetní informovat o všech nápadech a změnách, které se ve svém podnikání chystá aplikovat. Jen tak je možná dokonalá spolupráce a spokojenost na obou stranách. U svých klientů proto dbám na komunikaci, ráda se s nimi pravidelně scházím (ať už osobně či online), aby naše spolupráce dávala smysl.

Mám ráda moderní technologie a práci v online prostředí. Ke komunikaci tedy využívám Google Meets, Zoom či jiné technologie. Veškeré účetní podklady ode mě vždy dostanete uložené na sdíleném disku, abyste je měli kdykoliv k dispozici. To mi umožňuje pracovat s klienty žijícími kdekoliv v České republice nebo i v zahraničí. Domluvím se s vámi i anglicky nebo srbsky.

A pokud vám online prostor přijde neosobní, nevadí, ráda si s vámi dám dobrou kávu a vše probereme osobně. 🙂 Mým působištěm jsou Kralupy nad Vltavou, Mělník, Neratovice, Praha a okolí.

Účetní služby, daňová evidence, účetnictví, daně, podnikatelská administrativa, ceník účetnictví

S čím vám mohu pomoci?

  • poradenství při zahájení samostatné výdělečné činnosti (aneb není to jen o vydání živnostenského listu), konzultace je možno provést osobně či online,

  • daňové poradenství pro OSVČ – především týkající se ročních přehledů o příjmech a výdajích (daně, sociální a zdravotní pojištění),

  • daňové poradenství pro zaměstnance, brigádníky i aktuálně nezaměstnané – ano, i vy si můžete (někdy dokonce musíte) podat daňové přiznání,

  • zpracování podkladů pro roční daňové přiznání pro OSVČ i nepodnikající osoby,

  • zpracování a vedení daňové evidence pro OSVČ a evidence pro účely přiznání k DPH,

  • vedení účetnictví pro menší firmy,

  • vedení a zpracování mzdové evidence – HPP, DPČ, DPP, včetně administrativy s tím spojené (přihlášky a odhlášky zaměstnavatele, nástupy a výstupy zaměstnanců, roční zúčtování daně zaměstnanců, komunikace s institucemi atd.),

  • poradenství a zpracování dalších daní (např. daň z nemovitosti).

Ceník účetnictví a dalších služeb

Individuální konzultace

Individuální konzultace...........400 Kč/30 min.

Konzultaci je možné uskutečnit osobně nebo online. Cena zahrnuje cestovné po Praze (do centra) a okolí mého bydliště do 30 km. V případě větší vzdálenosti je účtována přeprava 10 Kč/km.

400 Kč/30 min.

Přiznání k DPH měsíční

Přiznání k DPH měsíční..........1 800 Kč

Jedná se o kompletní zpracování evidence k DPH pro měsíční plátce. Cena přiznání k DPH zahrnuje max. 30 položek (vydané + přijaté doklady), v případě většího množství položek je cena individuální. Cena zahrnuje i zpracování kontrolního hlášení. 

1 800 Kč

Zpracování ročního daňového přiznání

Zpracování ročního
daňového přiznání..........1 000 Kč

Cena zahrnuje zpracování pouze přiznání k dani z příjmů fyzických osob (většinou pro soukromé osoby, zaměstnance).

1 000 Kč

Přiznání k DPH čtvrtletní

Přiznání k DPH čtvrtletní.........5 400 Kč

Jedná se o kompletní zpracování evidence k DPH pro čtvrtletní plátce. Cena přiznání k DPH zahrnuje max. 100 položek (vydané + přijaté doklady), v případě většího množství položek je cena individuální. Cena zahrnuje i zpracování kontrolního hlášení.

5 400 Kč

Zpracování ročního daňového přiznání OSVČ

Zpracování ročního
daňového přiznání OSVČ.........1 600 Kč

Cena zahrnuje zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob + zpracování podkladů pro zdravotní a sociální pojišťovnu (pro OSVČ).

1 600 Kč

Ostatní služby

Ostatní služby..........cena dohodou

Např. vedení daňové evidence, zpracování požadavků pro úřady, komunikace s úřady apod.

Cena dohodou

Jednotlivá registrace či zrušení registrace

jednotlivá registrace či
zrušení registrace.........500 Kč

Jedná se o registraci např. jako plátce DPH, identifikovaná osoba apod.

500 Kč

zpracování daňové evidence

Daňová evidence.........cena dohodou

Zpracování daňové evidence pro plátce i neplátce DPH. V případě vedení daňové evidence po dobu min. 6 měsíců v daném roce je v ceně i zpracování přiznání k dani z příjmu fyzických osob včetně podkladů pro sociální a zdravotní pojištění.

Cena dohodou

Zpracování přiznání
k dani z nemovitosti

Nejsem plátce DPH, uvedené ceny jsou konečné.

Ceník je platný od 1. 1. 2024

500 Kč

Martina Todorović

Poradenství v oblasti podnikatelské administrativy. Aby tě už nic nebrzdilo v tvém rozletu!

Sociální sítě